Tuesday, March 25, 2008

Nystart

Tänk vad lite semester kan göra för arbetslust och livsglädje. Att sedan semestern tillbringades på utförsskidor i Tandådalen gör ju inte saken bättre. Varje gång vi lämnar fjällvärlden så räknar på jag på hur många hus man behöver äga för att kunna leva på stuguthyrning. Det är ganska många har jag kommit fram till och just nu äger jag inget...men kunde man köpa en stuga vartannat år...kanske jag kan börja leva på det om ca 20 år...Lite för långsamt för en entreprenör...Andra alternativa affärsideer som gör att jag kan åka mer skidor under året vore toppen. Det är ett tecken på att jag är utvilad, att det börjar hända saker i huvudet igen. Andra roliga saker är att det börjar röra på sig beträffande affärsutvecklingsuppdragen...Superkul att bidra till att andra förverkligar sina idéer. Go for it!

No comments: