Friday, March 28, 2008

äntligen fredag

Inledde dagen med mysig frukost på Rotaryklubben i Gustavsberg, börjar nog omvärdera...ska nog stanna i Rotary ändå men byta klubb. Före det...jo nån gång före 7 i morse bråkade jag med internetuppkopplingen...den trådlösa verkar inte funka...Fick lite panik...behövde ju kolla mail...tänkte hjälp en hel helg utan internet...det går väl inte...Ändrade mig snart och tänkte herre jösses Sofia nog ska du väl överleva...väl hemma igen nu på eftermiddagen så fick jag ett råd, ta en ethernetkabel...o se detfunkade. Vad det är för fel på det trådlösa, det tänkte jag inte lösa just nu...även en sån som jag kan skjuta upp problem. Nu är det fredag o tänkte masa mig iväg till Djurönäset o simma eller träna lite. Visst är jag bra!

1 comment:

Sara said...

Jaa, du ÄR bra!! Det är jag också...eller Klara är bra. Inget massa gnäll och gnöl utan nattningen gick hur smidigt som helst.
ny blöja, pyjamas, mat, lite imse vimse och bums i säng! Eller i vagnen för hennes del då!!! Och nu hockey, heja LHC!!!