Wednesday, March 26, 2008

Entreprenör inte administratör

Varför skapas det högar på skrivbordet? Minns i mitten på 90-talet då man pratade om det papperslösa samhället...inte blev jag en del av det i alla fall...tänk om jag kunde lära mig alla funktioner i min mobil, då kommer jag att kunna plocka ner mail och ta med mig elektroniska dokument var jag än går...säger jag som har en minidator...måste skaffa nytt batteri bara...
Alltid detta...ska bara innan jag kan genomföra den stora tekniska administrativa reformen av mitt kontor...just nu är det massor av kycklingula plastmappar...o utrivna artiklar...printade inbjudningar...varför lägger jag inte in dem i outlook direkt...???JO för att min hjärna vill se saker...jag minns bilder...inte en rad i kalendern....vi får väl se idag ska det sorteras på skrivbordet i alla fall

2 comments:

Sara said...

Du måste länka andra och andra måste länka dig....

Sofia Cerne said...

jag har påbörjat processen...